Relocation Support & Administration (Startovní pozice pro kariérní růst)

Jsme tým 12 mladých a dynamických lidí z ReloCare. Poskytujeme imigrační a relokační servis klientům ze zahraničí, kteří se stěhují do České republiky za prací. Mezi naše klienty patří zaměstnanci společností Coca-Cola, ExxonMobil, Škoda Auto, TV Nova aj.

Nyní mezi sebe sháníme někoho, kdo umí anglicky a rád by nastartoval kariéru na juniorní pozici Relocation Support & Administration, kde ho naučíme všechno ostatní.

Rozpoznáme talent a tato pozice je v ReloCare často vstupním bodem pro kariérní růst. Do 6 měsíců se můžeš dostat na pozice Immigration nebo Relocation Consultant.

Zajímá tě to? Nuda u nás nehrozí a zároveň získáš možnost se toho spoustu naučit. Budeš pracovat v anglicky mluvícím prostředí a starat se o klienty od trainees až po top management z celého světa. Soustředíme se na rozvoj našich schopností komunikace, vyjednávání, péče o zákazníky, analýzy, práce s úřady a týmové spolupráce.

Náplň práce:

Podpora imigračních a relokačních specialistů:

  • Příprava žádostí o víza a různá povolení a administrativa spojená s těmito procesy.
  • Zajištění pozitivních zkušeností s relokací pro klienty stěhující se do ČR za prací.
  • Podpora při hledání nájemních bytů/domů.
  • Komunikace s mezinárodními školami.
  • Doprovod klientů při zakládání bankovních účtů.
  • Pomoc při získání parkovacího povolení, připojení k internetu a podobné úkony pro klienty.
  • Návštěvy ambasád v Praze za účelem získání víz pro služební cesty do různých zemí.

Administrativa:

  • Objednávání zásobování, zajištění opravy/mytí auta, komunikace s dodavateli, koordinace překladů, návštěvy na poště/Czech point, podpora materiálů potřebných pro účetní účely a podobně.

Požadované zkušenosti:

  • Angličtina – alespoň středně pokročilý pro komunikaci se zahraničními klienty.
  • Čeština – alespoň pokročilý pro komunikaci s českými úřady.
  • Alespoň 1 rok zkušeností z kancelářského prostředí.
  • Aktivní řidič – budeš mít v péči firemní auta.
  • Pracovní znalost produktů Microsoft Office, Wordu a Excelu a databází.
  • Schopnost sebevědomě komunikovat na různých úrovních s klienty, poskytovateli a českými úřady.
  • Dochvilnost na termíny a schůzky.
  • Organizační nadšení a cit pro detail.
  • Týmový hráč – podpora klientů je často týmovou prací a vyžaduje práci ve skupině.

Nabízíme:

  • Nástup: dle dohody, ale jsme schopni tě uvítat okamžitě
  • Práce na plný úvazek
  • Mzda: dle zkušeností a vzájemné dohody
  • Placené školení a supervize
  • 25 dní dovolené (full-time)
  • Multisport karta (nadpolovičně dotovaná: 400 Kč od zaměstnavatele, 200 Kč hradí zaměstnanec) – volitelně 
  • Během roku pořádáme minimálně 3 firemní zábavné teambuildingové aktivity
  • K dispozici v naší kuchyňce káva, čaj a občerstvení

Zaujala tě tato nabídka?

Pošli CV na adresu dana@relocare.cz

Zjisti si o nás víc:

Kancelář máme na adrese Vodičkova 12/5, Praha 2, v blízkosti metra Karlovo náměstí či Národní třída.

K obědu máme na výběr z mnoha restaurací a po práci to máme kousek na Václavák i náplavku.

Prohlédni si náš tým zde.