Společnost ReloCare založila Dana Pick v roce 2008 za účelem pomoci lidem při stěhování do České republiky. Z malé firmy jedné ženy se postupně stala jedna z předních společností zaměřených na imigrační a relokační poradenství v České republice. Dnes je ReloCare zavedenou společností, která si vybudovala dobrou pověst mimořádnou péčí o své klienty. Za úspěchem stojí především vysoká míra pozornosti věnované detailům a profesionální komunikace s klienty i úřady.
Jsme otevřeni spolupráci s podobně smýšlejícími společnostmi, které hledají profesionálního partnera, jemuž budou moci 100% důvěřovat nejen v oblasti imigrace a relokace.
Kontaktujte nás, ozveme se vám a do 24 hodin naplánujeme informační hovor!
+420 602 101 031
Dana Pick,
Zakladatelka & Ředitelka
Společnost ReloCare poskytuje širokou škálu služeb v oblasti imigrace, relokace a poradenství jak pro mezinárodní, tak lokální společnosti. Zaměřujeme se především na podporu personálních oddělení při přemisťování zahraničních zaměstnanců do České republiky.
Přejímáme plnou odpovědnost za imigrační i relokační proces, přímou komunikaci s HR, klienty i zapojenými úřady. S klienty navazujeme vztah naplněný důvěrou, protože naším cílem je spokojený klient, který ví, že je o něj dobře postaráno jak v oblasti zajištění víz, hledání bydlení, tak i při výběru škol pro děti.
Cílem společnosti ReloCare je pomáhat profesionálům z oblasti HR a jejich zaměstnancům při relokaci a stěhování do České republiky. Naše obchodní strategie vychází ze tří hlavních prvků, které pomáhají odlišit kvalitu našich služeb od služeb ostatních. Co od nás můžete očekávat, pokud se na nás obrátíte:
Zaměřujeme se na zajištění co nejsnadnějšího přestěhování vašich zaměstnanců do České republiky. Provedeme je celým procesem imigrace a poskytneme jim všechny informace potřebné pro snadné přestěhování do České republiky.
V ReloCare se řídíme přísnou sadou protokolů týkajících se komunikace s našimi klienty. Komunikační proces zahajujeme telefonním hovorem, abychom pochopili požadavky našich klientů. Naším cílem je odpovědět na každý dotaz do 24 hodin. Většinu odpovědí však poskytujeme pouze do 4 pracovních hodin, čímž se výrazně lišíme od obvyklých standardů našeho odvětví. Nevěříme ve sporadickou a nekonzistentní komunikaci, aktivně navazujeme kontakty s našimi klienty, abychom zkontrolovali jejich pokrok v imigračním a relokačním procesu, povzbuzovali je a podporovali, aby včas plnili své závazky.
Stěhování do nové země není snadné rozhodnutí. Náš tým to dokonale chápe, proto se zaměřujeme na vytvoření přizpůsobeného plánu imigrace a relokace pro naše klienty. Naše orientační prohlídky a zabydlovací služby jsou sladěny s jejich specifickými potřebami a požadavky. Můžeme jim pomoci při hledání vhodného domu, při výběru správné mezinárodní školy pro jejich děti a s dalšími náročnými úkony. Spokojenost zákazníků je jednou z našich největších priorit a těšíme se, že pokaždé překonáme vaše očekávání.
Naši mimořádně ochotní a odhodlaní zaměstnanci spolupracují s klienty při každém kroku, starají se o ně a vysvětlují jim, co mohou čekat a jak mají překonat případné potíže spojené se změnou prostředí.
Nadále zůstáváme inovátory ve svém odvětví a vyznačujeme se podnikatelskou kulturou, v níž se nikdy nespokojujeme s dosaženým stavem, jak u nás samotných, tak i u našich klientů.